Ετικέτες

, ,

Flora Papadopoulou

Την γνωρίζουμε και την αγαπάμε όλοι για την αξιοσημείωτη συνεισφορά της στη διάδοση της φυτοφαγίας και της ωμοφαγίας στην Ελλάδα. Φυσικά αναφέρομαι στην Φλώρα Παπαδοπούλου, την οποία «γνώρισα» πριν λίγα χρόνια μέσα από τη δουλειά της και που συχνά αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τις δικές μου δημιουργίες. Πέρα από διαπιστευμένη δασκάλα της ωμοφαγικής διατροφής, η Φλώρα Παπαδοπούλου είναι και συγγραφέας σχετικών βιβλίων, τα οποία έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Το τελευταίο από αυτά, με ενθουσίασε και έτσι, λίγο καιρό αφού το πήρα στα χέρια μου, της ζήτησα να μας απαντήσει σε μερικές ερωτήσεις!

Φλώρα χαίρομαι πολύ που σε φιλοξενώ στο μπλογκ μου! Είναι πολλά χρόνια που σε διαβάζω και σε ακούω και αισθάνομαι πολύ όμορφα επιτέλους που συνομιλούμε. Αλήθεια τι σε ώθησε να ασχοληθείς τόσο ενεργά με τη διάδοση της φυτοφαγίας και δη της ωμοφαγίας;

Σε ευχαριστώ πολύ και εγώ χαίρομαι που σε γνώρισα έστω μέσω ιντερνετ. Κυρίως είναι η ιδεολογία μου που με έκανε και με κάνει να ασχολούμαι με το  να διαδώσω  τη φυτοφαγία στην Ελλάδα. Πιστεύω πάρα πολύ σε αυτό. Και χαίρομαι ιδιαίτερα όταν καταφέρνω να επηρεάσω  ανθρώπους προς μια υγιεινότερη διατροφή. Ανακουφίζονται και αυτοί που ακολουθούν και ο πλανήτης και τα πλάσματα του.

Από όσο γνωρίζω η συγγραφή ενός βιβλίου δεν είναι εύκολο εγχείρημα. Εσύ μάλιστα έχεις γράψει περισσότερα από ένα! Πώς προέκυψε η συγγραφή;

Προέκυψε από το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι έψαχναν να με βρουν για πληροφορίες και συνταγές, από ένα σημείο και μετά δεν είχα χρόνο καθόλου συνέχεια ήμουν με ένα τηλέφωνο στο χέρι και κάθε φορά μου έλεγαν γράψε τα όλα αυτά σε ένα βιβλίο να μην σε ζαλίζουμε..και κατέληξα ότι ήταν η μόνη λύση.  Όμως μου αρέσει πολύ να δημιουργώ συνταγές και να αποτυπώνω την γνώση μου στο χαρτί.

Έχεις να προτείνεις στους αναγνώστες μας –και σε εμένα φυσικά!- κάποια ξενόγλωσσα βιβλία με κεντρικό θέμα τη φυτοφαγία που θεωρείς ιδιαίτερα;

Τα βιβλία της Βικτώριας Μπουτένκο είναι ιδιαίτερα καθώς και της Ανν Γουίνγκμορ όμως είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν γράψει αξιόλογα βιβλία για την χορτοφαγία. Και μην ξεχνάμε τον δικό μας τον Ηλία Πέτρου που ήταν κορυφή!

Flora Papadopoulou 2Κάνοντας μια βόλτα στην ιστοσελίδα σου omofagia.gr είδα ότι διοργανώνεις σεμινάρια ωμοφαγίας μέσω skype. Τι ανταπόκριση έχει αυτή η ιδέα στους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να εκπαιδευτούν στην ωμοφαγία; Πώς είναι για σένα αυτή η εμπειρία;

Έχουν ανταπόκριση και είμαστε αμφότεροι πολύ ευχαριστημένοι! Τα σεμινάρια με αυτό τον τρόπο τους κάνει πολύ εύκολη αυτή τη διαδικασία. Και για εμένα είναι πολύ ευχάριστο.

Πολλοί από τους φίλους μας αναρωτιούνται αν σκοπεύεις να βάλεις στην ατζέντα και σεμινάρια δια ζώσης κάποια στιγμή…

Παλιά έκανα ζωντανά σεμινάρια τα οποία ευτυχώς σταμάτησα με την κρίση και λέω ευτυχώς διότι έτσι βρήκα τη λύση των διαδικτυακών σεμιναρίων τα οποία είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για τον κόσμο που θέλει να μάθει και δεν έχει χρόνο να αφιερώσει.  Αλλά και διότι μέσω φόρουμ  έχουν καθημερινή άμεση υποστήριξη από εμένα και εβδομαδιαία ζωντανά μέσω σκάιπ , κατά τη διάρκεια της προσπάθειας τους να μάθουν, ενώ με τα ζωντανά με είχαν μαζί τους για 6 ώρες και μετά έμεναν μόνοι τους και κατά κανόνα τα παρατούσαν διότι δεν ήταν εύκολο μόνοι τους χωρίς καθημερινή υποστήριξη να τα καταφέρουν με τον γρήγορο τρόπο ζωής και τις ερωτήσεις και απορίες που είχαν.

Για αυτούς τους λόγους δεν έχω σκοπό να κάνω ξανά ζωντανά σεμινάρια.

Στο βιβλίο σου αφιερώνεις ένα κομμάτι στα οφέλη της ωμοφαγικής διατροφής στην ψυχική υγεία. Πόσο επηρεάζει η τροφή μας την ψυχική μας κατάσταση;

Εδώ πρέπει να δούμε αν η κότα έκανε το αυγό η το αυγό την κότα..διότι η ψυχολογία μας ωθεί να φάμε κάποια πράγματα και μέσω της τροφής μπορούμε να κινήσουμε την ψυχολογία μας. Τρώγοντας ωμές τροφές ανεπεξέργαστες εκ του αποτελέσματος καταλαβαίνουμε άμεσα πόσο πολύ βοηθάει την ψυχική μας κατάσταση.

Αν σου ζητούσαν να δώσεις μια μόνο συμβουλή στους φίλους μας που θέλουν να βελτιώσουν την υγεία τους, ποια θα ήταν αυτή;

Να ψάξουν να βρουν τη διατροφή που θα τους κάνει υγιείς, χαρούμενους και σε καλή φυσική κατάσταση.

meditarranean goes raw